Geen jeugdwielertour 3×2 in 2021

Het bestuur van de Stichting Instandhouding Vakantiebesteding Jeugdwielertour 3×2 Ridderkerk heeft vanochtend kenbaar gemaakt dat er ook dit jaar geen 3×2 gehouden zal worden.

Over het hoe en waarom van het niet door gaan van de jeugwielertour komt volgende week een persbericht uit. “Een vroeg besluit,” aldus het bestuur, “maar mensen gaan nu ook vakantieplannen maken. Nu weten ze dat ze dit jaar helaas geen rekening hoeven te houden met 3×2.”

Aanstaande zaterdag 17 april 2021 zal het bestuur een toelichting geven in het radioprogramma Prettig Weekend.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Luister dan elke zaterdag naar Prettig Weekend van 10:00 tot 12:00 uur of luister naar de herhaling op de maandagavond van 19.00 tot 21.00 uur via RTV Ridderkerk. Terugluisteren is ook mogelijk via ‘Uitzending gemist’ in de app of op de site.