Gemeente: hebt u ideeën voor de Huishoudschool?

Onlangs heeft de voormalige Huishoudschool aan de Koninginneweg de status gemeentelijk monument gekregen. De gemeente gaat het pand uit 1952 opknappen. Maar wat gebeurt er daarna mee?

Er zijn veel mogelijkheden. Hebt u een goed idee voor de Huishoudschool? Wat zou u geschikt vinden voor in dit pand? U kunt uw idee met de gemeente delen.

Goede suggesties

Wethouder Henk van Os is benieuwd naar de ideeën die leven onder Ridderkerkers: ,,We kunnen het allemaal wel zelf binnen de gemeentelijke organisatie beden- ken, maar vaak zijn er heel goeie suggesties vanuit de samenleving. Die benutten we graag, dus ik roep mensen met ideeën op om die aan ons door te geven.”

U kunt uw idee sturen naar huishoudschool@ridderkerk.nl. Begin 2021 worden de resultaten bekendgemaakt.