Gemeente vraagt reactie op schets ‘deelgebied 1’ centrum

U kunt nu uw mening geven over een schetsontwerp voor ‘deelgebied 1’ uit de Centrumvisie. In het centrum van Ridderkerk wordt het openbare gebied rondom de bewaakte fietsenstalling, bakker Voordijk, het Jan Steenplein, de entree bij de versmarkt en de parkeerplaats Ridderhof opnieuw ingericht. Het wordt een prettige plek met meer groen.

Voor dit ‘deelgebied 1’ uit de Centrumvisie is een schetsontwerp gemaakt. De gemeente vraagt omwonenden en gebruikers om een reactie te geven op dit ontwerp. Dit kan op de interactieve kaart.

In 2020 is een visie opgesteld voor de herinrichting van het hele centrumgebied. Er wordt gewerkt met deelgebieden.

Een reactie geven op het schetsontwerp voor deelgebied 1 kan tot en met 24 oktober. Daarna worden alle opmerkingen zoveel als mogelijk verwerkt in een definitief ontwerp.

Op www.ridderkerk.nl/deelgebied1 vindt u meer informatie.

Foto: Google Maps, Gemeente Ridderkerk