Getuigenoproep gewelddadige beroving Ridderkerk

Op zondag 12 september rond 16.40 uur heeft aan het Westpad in Ridderkerk een gewelddadige beroving plaatsgevonden. Daarbij heeft het slachtoffer flinke klappen gekregen en is door twee mannen beroofd van zijn zwarte scooter. Hij moest dan ook voor behandeling naar het ziekenhuis.

Het slachtoffer reed over het fietspad genaamd het Westpad in Ridderkerk, richting Hendrik Ido-Ambacht. Het incident gebeurde op de kruising met fietspad Westpad, Vlasstraat en Pruimendijk in Ridderkerk.

De politie zoek getuigen van een gewelddadige beroving in Ridderkerk, gepleegd op zondag 12 september 2021 rond de avonduren.

Wie weet meer over deze gewelddadige overval? De politie zijn op zoek naar 2 mannen die op dat moment in het zwart gekleed waren en zwarte helmen droegen.

Heb je informatie of camerabeelden (dashcambeelden) die ons kunnen helpen? Bel dan naar 0900-8844 of Meld Misdaad Anoniem via 0900-7000.

Foto: Politie Basisteam OudeMaas