Gezocht: tuinklussers

Met het voorjaar in aantocht zijn er mogelijkheden om als vrijwilliger bij Facet Ridderkerk aan de slag te gaan en te helpen in grote of kleine tuinen.

Veel inwoners van Ridderkerk die kwetsbaar zijn en afhankelijk zijn van hulp van anderen, hebben deze hulp hard nodig! Om verschillende redenen, zoals leeftijd, lichamelijke beperkingen of een gebrek aan middelen, kunnen zij niet meer zelf hun tuin onderhouden. Facet biedt voor deze mensen een klussenservice aan. Voor dit team van vrijwilligers is de stichting op zoek naar uitbreiding. Het gaat om verschillende lichte tuinklussen, die niet langer dan drie uur mogen duren. Vrijwilligers krijgen een kleine onkostenvergoeding.

Voor meer informatie over en aanmelding voor deze vacature kan iedereen contact opnemen met Frederike Boer-Barendregt via 0180 – 432 350 of frederike.barendregt@facetridderkerk.nl