Gezondere lunch voor en door kinderen

Kinderen konden dinsdag 20 oktober 2020 leren een gezonde lunchbox klaar te maken. Facet Ridderkerk en Vet Gezond kregen voor deze activiteit producten gesponsord door partner Boon’s markt in Ridderkerk.

Er werden dinsdag in de serie ‘kastanje events’ drie workshops gegeven aan kinderen uit Ridderkerk. De planning was twee workshops aan te bieden, maar er waren zoveel aanmeldingen dat het er drie zijn geworden. Kinderen maakten hun eigen gezondere lunchbox klaar. Ze maakten een smoothie, sandwiches en fruitspiesjes.

Voor deze activiteit waren veel producten nodig. Boon’s markt in Ridderkerk stelde al deze producten beschikbaar. Vet Gezond vindt het supervet van Boon’s!

Wilt u meer weten of hebt u vragen over de activiteit? Neem dan contact op met Steffanie Helmink via Steffanie.Helmink@facetridderkerk.nl of 06 3193 2133.

Foto: Gemeente Ridderkerk