Grote opkomst bij informatieavond nieuwbouwproject Gewoon Dintel in Ridderkerk

ABB Bouwgroep en de gemeente Ridderkerk organiseerden op 10 december jl. een informatieavond van Gewoon Dintel, een nieuwbouwproject middenin Bolnes, een fijne woonwijk in Ridderkerk.

Veel omwonenden en geïnteresseerden voor de woningen lieten zich informeren over het bestemmingsplan en de woningen. ABB Bouwgroep is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van het woningbouwproject.

Gewoon Dintel

Het project heeft de projectnaam “Gewoon Dintel” gekregen, een verwijzing naar de gelijknamige straatnaam. De rijwoningen worden ontwikkeld met een architectuur die passend is bij de omliggende woningen. Kenmerkend zijn de gebruiksvriendelijke, ruime woningen in combinatie met goede detaillering en mooie uitstraling. De woningen worden aardgasloos gerealiseerd en voldoen aan de laatste voorschriften op het gebied van duurzaamheid.

Planning

Om de realisatie mogelijk te maken wordt het bestemmingsplan aangepast. Het voorontwerp bestemmingsplan ligt ter inzage tot en met 3 januari 2019. De woningen gaan naar verwachting halverwege 2019 in verkoop. De realisatie kan dan eind 2019 starten.

Meer informatie

Voor vragen en/of meer informatie kan er contact op worden genomen met ABB Bouwgroep via 0184-495495. Op de website www.gewoon-dintel.nl is meer over het project te lezen. Op de website kunt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief, om zo op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.