Harry Noy overleden

Afgelopen woensdag 31 augustus 2022 is onze medewerker Harry Noy onverwachts overleden op 74-jarige leeftijd. Harry was de maker van het radioprogramma ‘’Licht Klassiek op zondag’’, dat om de twee weken werd uitgezonden bij Radio Ridderkerk.

Daarnaast was Harry sinds 2013 actief in tv-team binnen RTV-Ridderkerk. Naast een flinke reeks opnames gemaakt met Ridderkerkse kunstenaars, was hij ook trouw bezoeker en filmer van de concerten van het Ridderkerks Symfonieorkest en andere muziekverenigingen, filmde hij ook tijdens andere gelegenheden, zoals met Veteranendag en diverse Zomeravondconcerten van de SER.

Daarnaast was Harry lid van de regionale filmclub Cine ’67, waarvoor hij ook aan een zeer groot aantal films meewerkte.

Aanstaande dinsdag 6 september 2022 is de uitvaart.