Herinrichting fiets- en voetpaden Donkerslootweg

De gemeente Ridderkerk gaat de fietspaden en voetpaden langs de Donkerslootweg herinrichten. Tijdens een inloopbijeenkomst kunt u het eerste schetsontwerp hiervoor bekijken.

Tweerichtingsfietspaden

De gemeente Ridderkerk is bezig met de voorbereidingen voor de herinrichting van de fiets- en voetpaden aan beide kanten van de Donkerslootweg. Ook het fietspad bij de Vondellaan, aan kant van het Huygensplantsoen, wordt meegenomen van de rotonde Vlietlaan tot Bilderdijklaan.

Daar komt ook een voetpad. De fietspaden worden tweerichtingsfietspaden. Op de plekken waar het kan, komt een vrijliggend voetpad.

Inloopbijeenkomst

Voor de nieuwe inrichting is een eerste schetsontwerp gemaakt. Tijdens een inloopbijeenkomst op dinsdag 21 februari 2023 kunt u tussen 16.30 en 18.30 uur binnenlopen. U kunt het schetsontwerp dan bekijken. Medewerkers van de gemeente Ridderkerk kunnen het ontwerp toelichten en uw vragen beantwoorden. U bent welkom in zaal A103 in het gemeentehuis aan Koningsplein 1.

Aanmelden

De gemeente vraagt u zich vooraf aan te melden en te laten weten met hoeveel personen u komt. Zet in de mail ook uw adres. Aanmelden kan via projectinuitvoering@ridderkerk.nl onder vermelding van ‘Donkerslootweg’.