Huis aan huis weekkrant Het Zuiden verdwijnt uit Ridderkerk

Het Zuiden Ridderkerk wordt per 1 oktober 2019 uit de markt genomen. De weekkrant verdwijnt vanwege wijzigingen die De Persgroep wil aanbrengen in haar portfolio. Er volgt in dit gebied een samenwerking met BAR Uitgeverij met de titel De Combinatie Ridderkerk.

De gemeentekrant van Ridderkerk – De Blauwkai – verschijnt elke woensdag in Het Zuiden. In De Blauwkai vindt u uitleg over gemeentelijk beleid, actueel nieuws en is er ruimte voor uw verhaal. Daarnaast treft u hier een beknopt overzicht van aangevraagde en verleende vergunningen, (weg)werkzaamheden en berichten van de gemeenteraad aan.

Ook Het Zuiden Barendrecht verdwijnt. In dit gebied volgt er een samenwerking met BAR Uitgeverij met de titel De Schakel Barendrecht.

Verdere specificaties zijn te vinden via deze link.