Ideeën voor de buurt altijd welkom!

Vorige week woensdag 19 september was de jaarlijkse Ideeëndag van de gemeente Ridderkerk. In de Hofzaal konden inwoners zowel overdag als ’s avonds in gesprek gaan met medewerkers van de gemeente en collegeleden.

Maar niet alleen op de Ideeëndag kunt u meedenken en -praten. De gemeente helpt enthousiaste bewoners met een plan om de buurt prettiger en gezelliger te maken graag verder.

Heeft u een idee, maar weet u niet waar en hoe te beginnen? Neem dan contact op met een van de wijkregisseurs:

Verder zijn de collegeleden regelmatig bij u in de wijk, zodat u in uw eigen buurt vragen aan hen kunt stellen. Onder andere in De Blauwkai laat de gemeente weten waar en wanneer zij een bepaalde wijk bezoeken. De gemeente hoort graag hoe we Ridderkerk samen nog mooier maken!