Inrichting nieuwe Action Ridderkerk Drievliet gaat voorspoedig

Supermarkt Lidl Ridderkerk Drievliet sloot op 23 november 2021 definitief de deuren. Voor het pand aan de Voorn in Ridderkerk Drievliet was niet snel een nieuwe huurder gevonden en stond al een geruime tijd voor het vertrek aangeboden op de website van Funda in Business.

Na het vertrek van de supermarkt Lidl komt er een nieuwe winkelketen in en wel een tweede vestiging van Action in Ridderkerk.

De Inrichting van deze nieuwe Action vestiging in Ridderkerk Drievliet gaat zeer voorspoedig. Momenteel worden met man en macht de winkelschappen geïnstalleerd. Daarna kan snel worden gestart met het vullen van deze schappen door het nieuw aangenomen winkelpersoneel.

De nieuwe Action opent zaterdag 26 maart 2022 de deuren voor het winkelend publiek. Iedere klant ontvangt bij een aankoop een gratis Action Big Shopper en maakt kans op een cadeaukaart van € 50.

Foto’s Wessel Dekker