Inschrijving Truckersrit 2019 geopend

De 23e truckerstocht georganiseerd door de stichting “Help Eens Een Handje” gaat op zaterdag 27 april 2019 van start.

Er rijden meer dan 85 vrachtauto’s van Ridderkerkse transportbedrijven, brandweer en de Feijenoord bus van Ringelberg Touringcars BV mee in de tocht. Het vertrek is om 11.15 uur van het terrein van C. Groenenboom BV, ContainerTransferium Ridderhaven Ridderkerk, met ongeveer 110 verstandelijk beperkten die weer een onvergetelijke dag beleven.

Aan het eind van de rit is er een gezamenlijke maaltijd bij van der Valk Hotel Ridderkerk, waar met muziek alle deelnemers nog enkele uurtjes kunnen nagenieten. Muzikale medewerking is er weer van de Hooi en Strokapel uit Ridderkerk.

De verstandelijke beperkten en/of hun begeleiders alsmede onze vrijwilligers kunnen zich opgeven via de website. Ook voor aanmelden van de vrachtwagens is een aparte aanmelding op de website. Nieuw is (dat is wettelijk ingesteld) dat de naam van de chauffeur die tijdens de truckerstocht rijdt, moet worden opgegeven.

Op de website www.helpeenseenhandje.nl staan de betreffende formulieren.

Vragen kunnen worden gesteld bij de secretaris André v.d. Linden via info@helpeenseenhandje.nl