Je prettig voelen thuis en in de buurt

We willen ons allemaal prettig voelen thuis en in de buurt waar we wonen. De afgelopen tijd is Buurtbemiddeling landelijk in het nieuws geweest. In deze tijd van veel thuis zijn door de coronamaatregelen van het afgelopen jaar, ziet Buurtbemiddeling landelijk een sterke toename van het aantal burenconflicten. Ook in Ridderkerk en Albrandswaard is dat helaas het geval.

In het hele land zetten bemiddelaars zich belangeloos in voor buren. Zij zorgen er met u voor dat u zich weer prettig voelt thuis en in uw buurt wanneer het niet goed gaat tussen u en uw buren. Buurtbemiddeling is daarin behoorlijk succesvol. Al jarenlang, Buurtbemiddeling viert dit jaar landelijk een 25 jarig jubileum, verbetert 70% van de burenconflicten na inzet van Buurtbemiddeling. Ook in de toekomst zal Buurtbemiddeling van Facet Ridderkerk zich belangeloos blijven inzetten voor buren in Ridderkerk en Albrandswaard. Om dat mogelijk te blijven maken, kan Facet nog nieuwe bemiddelaars verwelkomen in haar team. Heeft u vrije tijd over en wilt u deze tijd zinvol besteden? En zou u ons team willen versterken? Word vrijwillig buurtbemiddelaar! De vacature is te vinden via de vacaturebank van Facet Vrijwilligerssteunpunt via vacaturebank.facetridderkerk.nl. Facet Buurtbemiddeling biedt u onder andere een team van enthousiaste collega bemiddelaars en scholing/cursussen.

Hebt u een conflict met uw buren of spelen er irritaties? Neem contact op met Buurtbemiddeling via 0180 – 432 350 of buurtbemiddeling@facetridderkerk.nl