Jeugdland Ridderkerk 2018 beleeft vliegende start

Op dinsdag 21 augustus 2018 is Jeugdland Ridderkerk in sporthal De Fakkel weer van start gegaan. De eerste dag trok direct al ca. 700 kinderen.

Ook dit jaar is het de organisatie weer gelukt wat andere speeltoestellen en activiteiten te vinden. Zo is er de “Slingerbal”, een behendigheidsspel waarbij je je tegenstanders middels een grote bal van een podium probeer te krijgen. Ook de “Klimwand” is buiten opgesteld.

Voor de kleintjes is er weer een speciale hoek gecreëerd. Op knutselgebied zijn er als nieuwtjes dat de kinderen aan de slag gaat met ijsstokjes en kunnen letterkettingen worden gemaakt. Bij het Krimpey zijn er leuke nieuwe voorbeelden om sleutelhangers te maken.

Kortom, het is weer een spectaculaire week waar voor een ieder wat te doen en te beleven valt. Het blijft tenslotte een speel en doe week voor de jeugd van Ridderkerk van 4 tot 12 jaar.

De organisatie is er eigenlijk best trots op dat dit allemaal nog steeds aangeboden kan worden voor € 2,50 per dag of € 7.50 voor 4-dagen. De sporthal is dinsdag tot en met donderdag geopend van 9.30 uur tot 16.00 uur. Jeugdland is nog tot en met vrijdag 24 augustus.

Foto’s: Erik Jonkman