Jubilarissen bij Facet Ridderkerk persoonlijk bedankt

Facet Ridderkerk zet elk jaar haar jubilarissen in het zonnetje. Dit jaar werden zij, anders dan gebruikelijk tijdens de jaarlijkse vrijwilligersdag, aan huis persoonlijk bedankt.

Dit jaar waren er maar liefst tien jubilarissen die zich via Facet inzetten voor de Ridderkerkse inwoners als buurtbemiddelaar, begeleider van soos- en filmmiddag, klusser, bewegen, klaverjassen, begeleider uitstapjes en computerhulp.  Uit handen van de beroepskracht ontvingen de jubilarissen een bedankbrief namens de organisatie en een mooi boeket. Daarnaast kregen Ellis Brummelhuis, Gré van Gameren en Ben Dienaar een beeldje voor 20-jarig jubileum. Anneke de Kruijk, Gerry van Riemsdijk, Erik Versendaal, Jan de Vries, Aad Heemskerk, Coby Geevers en Jan Peetoom kregen een aandenken voor hun 10-jarig jubileum.

Ook vrijwilliger worden? Of wilt u meer informatie over vrijwilligerswerk in Ridderkerk? Neem contact op met Facet Vrijwilligerssteunpunt via vrijwilligerssteunpunt@facetridderkerk.nl of 0180 – 430 440.