Jumbo Ridderhof Ridderkerk geopend

Na 4,5 week verbouwen is op woensdag 1 december 2021 de winkel heropend. Jumbo Ridderkerk is geheel verbouwd en er is +/- 400 m2 verkoopvloeroppervlakte toegevoegd. Hierdoor is de totaal verkoopoppervlakte nu ruim 1850 m2.

Alles is geheel in de laatste trend en stijl gebracht met o.a. een totale Vers Keuken. Tevens zijn er Zelf Service kassa’s toegevoegd. Ook aan de veiligheid is gedacht. Zij hebben nu een gesloten contant systeem waardoor de caissières niet meer in aanraking komen met contant geld.

Verder verloop verbouwing

De werkzaamheden in Ridderhof 2 zijn nog steeds volop aan de gang. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de nieuwe bewaakte fietsenstalling en de lifttoegang zijde Verlengde Kerkweg.

Het is nog niet duidelijk hoe alles wordt ingericht en momenteel vragen veel bezoekers zich af waar de trap achter de nieuwe Lidl toch naar beneden uitkomt. Voorlopig is dit nog een mysterie.