Jumbo Ridderhof Ridderkerk maand dicht voor verbouwing

De Jumbo supermarkt in winkelcentrum Ridderhof in Ridderkerk gaat voor een maand dicht voor een uitgebreide verbouwing. De huidige winkel wordt groter gemaakt door de naast gelegen lege winkelpanden erbij te trekken. Dit alles binnen het project renovatie Ridderhof 2.

De laatste verkoopdag is zaterdag 30 oktober 2021 tot 15.00 uur. De feestelijke heropening is woensdag 1 december 2021 om 9 uur.

Vanaf maandag 25 oktober 2021 is de toegang vanuit de parkeergarage Ridderhof helaas niet meer toegankelijk. Dit omdat de roltrap zal worden verwijderd. Om deze reden zal ook de parkeergarage tijdelijke niet toegankelijk zijn. Hier zal binnenkort een nieuwe toegang worden gemaakt, een stukje verderop in de parkeerkelder.

De supermarkt is wel gewoon te bereiken via de lift en de trap aan de achterzijde aan de kant van de Kerkweg en vanuit de ingangen in het centrum.