Juwelier Theo van der Graaff Ridderkerk gaat sluiten

In de zomer van 2004 heeft Mostert Juweliers in Ridderkerk juwelier Theo van der Graaff overgenomen. Door goede service en kwaliteit heeft Theo van der Graaff in de loop der jaren een zeer goede naam opgebouwd. Er is toen besloten om de juwelierszaak voort te zetten onder de reeds bekende en vertrouwde naam.

Nu ruim 16 jaar later is  Mostert Juweliers door de komst van een grote supermarkt in het winkelcentrum Ridderhof 2 helaas genoodzaakt hiervoor plaats te maken. Zij zullen niet terugkeren op een andere locatie in Ridderkerk. Dit houdt in dat op 13 maart 2021 in Ridderkerk definitief de deur zal sluiten.

Heeft u nog vragen dan kunt de winkel bereiken tot en met 13 maart 2021 via ridderkerk@mostert-juweliers.nl. Of via de klantenservice. Dit kan via het contactformulier van de website of via dit e-mailadres: info@mostert-juweliers.nl