KandelaarBezorgGroep: Sportieve Kandelaar medewerkers

Medewerkers van de Christelijke Boek- en Muziekhandel De Kandelaar springen dagelijks op de pedalen met en zonder trapondersteuning om bestellingen, als het kan, dezelfde dag nog thuis te bezorgen. Er is spontaan een speciale appgroep voor opgericht, de “KandelaarBezorgGroep”, omdat er veel bestellingen binnen komen.

De oproep om boeken te kopen in Ridderkerk heeft zijn uitwerking gehad dat blijkt uit de vele online bestellingen. Er staat ook een heel team klaar die de telefoon beantwoord, bestellingen verwerkt en deze mooi inpakt. Op deze manier zijn er toch inkomsten om door te gaan met de goede doelen die maandelijks door de Kandelaar financieel worden ondersteun, op de site van de Kandelaar staan diverse doelen die ondersteund worden. Het bestuur bedankt alle Kandelaar vrijwilligers voor hun inzet.

Het blijft een unieke combinatie die heel goed werkt: je koopt iets leuks/nuttigs wat je toch al zou aanschaffen, maar steunt daarmee meteen een goed doel.

De Kandelaar bedankt alle klanten jong en oud en wenst allen gezegende kerstdagen en een voorspoedig Nieuwjaar.

Boekhandel de Kandelaar is te vinden aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk, bestellen kan telefonisch tussen 10.00 en 12.00 en tussen 14.00 en 16.00 uur tel. 0180-424698 en via www.de-Kandelaar.nl, Facebook, Instagram, winkel@de-kandelaar.nl