Kerstboom voor de straat in Ridderkerk Oost

Al jaren sponsort het Wijk Idee Team Oost de grote kerstboom op Plein Oost. Naast de kerstboom op Plein Oost delen zij dit jaar ook kerstbomen uit! Bewoners in de wijk Ridderkerk Oost kunnen onder de voorwaarde dat de boom leuk wordt aangekleed en in de straat komt te staan, een kerstboom gratis ophalen bij de Bloemenjungle.

Het Wijk Idee Team wil de buurt een beetje gezelliger maken in deze bijzondere tijd. In samenspraak met De Bloemjungle stelt het Wijk Idee Team Oost daarom  kerstbomen ter beschikking zodat bewoners hun straat kunnen opfleuren. Bewoners krijgen alleen de kerstboom mee en moeten deze dan zelf en met elkaar versieren. Om de hele straat mee te laten genieten, moeten de kerstbomen op een mooie plek komen te staan. “Heel de straat moet kunnen meegenieten” zeggen de leden van het Wijk Idee Team Oost. De resultaten zijn te zien op social media met hashtag #kerstboomactieWijkIdeeteamOost.

Wil jij zo’n straat kerstboom,  stuur dan een mailtje naar witridderkerkoost@gmail.com! Vermeld in de mail u naam en adres zodat zij weten waar de boom komt te staan. U ontvangt dan een bevestigingsmail. Op vertoon van de bevestigingsmail kunt u  snel naar De Bloemenjungle en de boom ophalen. Het enige wat u hoeft te doen is ophalen, met elkaar versieren! Maak een leuke foto met de # #kerstboomactieWijkIdeeteamOost.

De leden van het Wijk Idee Team Oost (Hans, Hans) willen de mensen van de Bloemenjungle bedanken voor hun medewerking. “Fijn dat wij een ondernemer kunnen helpen en fijn dat de ondernemen mee wil helpen om de wijk nog mooier te maken” zeggen zij.

2022 was een mooi en bijzonder jaar voor het Wijk Idee Team Oost. Het gestelde budget is opgegaan. Meer dan 20 activiteiten door de verschillende bewoners zijn georganiseerd! Van de Wijk, Voor de Wijk!  Het Wijk Idee Team wil dan ook de gemeenten bedanken voor het beschikbaar stellen van een budget! “Niet alle gemeentes is in Nederland stellen een budget beschikbaar om activiteiten te organiseren! Dankzij dit budget hebben we in Oost diverse activiteiten kunnen organiseren voor jong en oud maar altijd met elkaar”.

Daarnaast willen zij alle inwoners van Ridderkerk en in bijzonder van Ridderkerk Oost fijne feestdagen wensen en heel goed en gezond 2023.