Kerstmarkt in de Oudheidkamer

Op 15 december zal de Oudheidkamer weer geopend zijn van 10.00 tot 16.00 uur om bezoekers de gezellige en altijd weer sfeervolle Kerstmarkt te laten ervaren.

U bent van harte welkom in het fraaie gebouw aan de Kerksingel, dat dan volledig in kerstsfeer gehuld zal zijn.

U kunt genieten van een kopje koffie of thee met wat lekkers en natuurlijk zal de overheerlijke erwtensoep in dit jaargetijde niet ontbreken. Daarnaast worden er uiteraard de geliefde blauwkaikoeken, curiosa, zelfgemaakte kerstkaarten en nog veel meer zaken aangeboden.

Alle ingrediënten zijn dan ook aanwezig om deze middag beslist een bezoek te brengen en dan tevens de huidige wisselexpositie over “Ridderkerk en de Eerste Wereldoorlog, een dorp maakt kennis met de moderne tijd” te komen aanschouwen.