Koningsdag brengt reuring in Ridderkerk Bolnes

Op woensdag 27 april 2022 waren er van 10.00 tot 20.00 uur diverse Koningsdag activiteiten in de Noordstraat Ridderkerk Bolnes. De organisatie van de festiviteiten was in handen van drie dames die de handen in één hadden geslagen en vonden dat er weer eens wat leuks in de wijk Bolnes georganiseerd moest worden .

Een rondje over de vrijmarkt lopen was zo gedaan en de kinderen konden meedoen met leuke spelletjes, haar laten vlechten, schminken of een kleurige glittertattoo laten zetten.Springen op een piratenspringkussen en andere speeltoestellen waren erg populair bij de kids. DJ Problem verzorgde de muziek.

Het grote Anne Maria Koekkoek spel met prijs was ook erg in trek en het kunstgras voetbalveld stond helemaal gevuld met kinderen. aan het eind kregen de deelnemers een prijs in de vorm van een medaille.

Foto’s: Wessel Dekker