Laatste stemkansen Rabo ClubSupport

Tot en met maandag 25 oktober hebben leden van de Rabobank de tijd om te stemmen op hun favoriete (sport)club, vereniging of (culturele) stichting. Jaarlijks organiseert de Rabobank een actie, die voor deze clubs en verenigingen een leuke financiële bijdrage betekent, waardoor nieuwe activiteiten kunnen worden ontplooit of waarmee het clubhuis kan worden opgeknapt.

,,Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterken wij clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs we dat steuntje in de rug geven”, aldus de Rabobank.

Voor Ridderkerkers betekent het dat ze, als ze lid zijn van de Rabobank, kunnen stemmen op de deelnemende clubs in de regio IJsselmonde-Drechtsteden en omstreken. Ieder lid mag drie clubs naar keuze hierbij ondersteunen door punten te geven. Ook RTV-Ridderkerk doet mee aan deze actie en kan het geld, dat elk punt oplevert, goed gebruiken.

,,Om onze uitzendingen in stand te kunnen houden moeten we met regelmaat digitale apparatuur vervangen. Om het mogelijk te maken, dat bandjes of artiesten bij ons in de studio kunnen optreden is apparatuur voor nodig. Niet alleen een mengpaneel om alle instrumenten via een eigen kanaal op te kunnen nemen, maar ook de bijbehorende kabels, microfoons, koptelefoons, etc. Ook zoeken we nog een aantal ipad’s om te kunnen gebruiken als lesmateriaal voor workshops op basisscholen te kunnen geven”, aldus secretaris Arjan ’t Jong.

Kijk welke verenigingen en clubs meedoen dit jaar bij de Rabo ClubSupport actie.