Lapré band sloot serie Zomeravondconcerten af

Afgelopen vrijdag 10 september sloot de Ridderkerkse Lapré band het seizoen van optredens onder de pagodetent op het Sint Jorisplein af. Met lekkere swingende muziek liet de band een lekkere mix van pop, funk, rock en covers aan de ruim honderd aanwezige bezoekers.

De Lapré band, bestaat al weer bijna 25 jaar. De band bestaat uit Marcel Lapré (bas), Hans Lapré (slaggitaar), Ray Kuiper (drums), Deef Kuiper (zang), Ko van Doorn (toetsen) en Michel Saythapi (gitaar). Meer informatie over band is te vinden op hun website lapreband.nl.

Het publiek in het Ridderkerkse winkelcentrum had het goed naar haar zin en danste er flink op los. Dit optreden van de Lapré band was het laatste optreden in de serie zomeravondconcerten van de SER van dit seizoen, want het laatste geplande optreden van Pete Preston gaat deze vrijdag niet door. Heeft u het optreden van de Lapré band gemist? Kijk het dan terug op www.rtvridderkerk.nl.

Foto’s: Arjan ’t Jong