Liam Bijkerk wint viswedstrijd Rembrandtweg

De jeugdviswedstrijd van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) in samenwerking met de E.R.H.V de Waal van afgelopen woensdag 8 augustus werd gehouden aan de Rembrandtweg in Ridderkerk-Centrum.

Vandaag kon er een complete nieuwe top 3 worden genoteerd. Het was ook de drukste dag qua deelnemers, want er deden maar liefst 38 vissertjes mee.

Liam Bijkerk wist de meeste vis eruit te halen. Met maar liefst 600 cm. werd hij de winnaar. Op de tweede plaats eindigde Jaimy Bakker met 452 cm. en derde werd Thomas Kelderhuis met 380 cm.

Op donderdag is de slotwedstrijd aan de Karper achter de Reyerheem in Drievliet. Kinderen tot en met 14 jaar kunnen aan deze jeugdviswedstrijden deelnemen. Inschrijven is op de dag zelf vanaf 13.00 uur bij de SER-vlaggen. De wedstrijd start om 14.00 uur en eindigt om 15.30 uur. Aansluitend vindt de prijsuitreiking plaats.

Foto’s: Erik Jonkman