Lichaam vermiste Mark gevonden

Zondagmiddag is het ontzielde lichaam van de vermiste Mark van de Wege (19) door voorbijgangers gevonden. Het lichaam lag in de struiken langs het Havenkanaal in Ridderkerk.

De doodsoorzaak van Mark van de Wege wordt nog onderzocht. Maar een misdrijf wordt uitgesloten, meldt de politie.

De politie dankt iedereen die de afgelopen dagen geholpen heeft met zoeken.

Mark was donderdagavond 7 november van huis gegaan en was voor het laatst gezien in de omgeving van de Hugo de Grootlaan in Ridderkerk. Sindsdien was hij spoorloos.

De politie heeft vrijdagavond met drones in het park De Gorzen aan de oostkant van Ridderkerk gezocht. Ook zochten zijn vrienden al het hele weekend in Ridderkerk, Vlaardingen en Rotterdam. Gisteren waren volgens het Rode Kruis 32 helpers op de been.

Zijn vrienden hebben Ridderkerk en Rotterdam volgehangen met posters met het verzoek als mensen hem gezien hebben met de politie te bellen. Op sociale media zochten vrienden en de politie naar de vermiste man.