Man zwaargewond na steekpartij aan de Prinses Margrietstraat in Ridderkerk

Een man is vrijdagmiddag 31 januari 2020 uur zwaargewond geraakt bij een steekpartij aan de Prinses Margrietstraat in Ridderkerk.

De ambulance is ter plaatse. Het is nog onduidelijk wat er precies is gebeurd. Ook werd een trauma helikopter opgeroepen voor het verlenen van medische hulp. Later is het slachtoffer met een spoedtransport vervoerd naar een ziekenhuis.

De steekpartij gebeurde rond 14:30 uur in de buurt van het Gemini College in de wijk Slikkerveer. Een straat voor de school is door de politie afgezet.

Gemini college

Voor het steekincident heeft de politie zojuist een verdachte aangehouden. Volgens de politie gaat het ook om een jongere. Of het om leerlingen gaat van de school is niet duidelijk. Het onderzoek is volop bezig.