Mee-Ling neemt de Wok van Ridderkerk over

Het Chinees Orientaals Specialiteiten Restaurant Mee-Ling neemt de Wok van Ridderkerk over om op deze locatie aan het Koningsplein een nieuw Chinees restaurant te openen met Chinese Tapas op de kaart. Dit zal dan de tweede vestiging van dit restaurant in Ridderkerk worden. Momenteel is Mee-Ling gevestigd aan de Irisstraat in Ridderkerk – Bloemenbuurt.

Mee-Ling gevestigd aan de Irisstraat in Ridderkerk – Bloemenbuurt

De Wok van Ridderkerk is tot en met zondag 28 maart2021 nog open voor afhaalmenu’s . Daarna gaat eerst een grondige verbouwing plaatsvinden en als de restaurants weer open mogen dan zal Mee Ling Koningsplein haar deuren gaan openen.

Mee-Ling staat op plaats 46 van de top 88 beste Chinese restaurant in Nederland.

Eigenaar en chefkok Long-Qin Zhou heeft mede de eer van Chinese koks in Nederland hooggehouden bij het Word Championship of Chinese Cuisine 2016. Deze meerdaagse culinaire wedstrijd werd van 19 t/m 21 september 2016 gehouden in het Rotterdamse Ahoy. Geen goud voor de Ridderkerkse kok Long-Qin Zhou, maar de chefkok van restaurant Mee-Ling kon toen ook goed leven met het zilver en brons dat hij behaalde bij The World Championship of Chinese Cuisine.