Meedenken over Aardgasvrij wonen

In 2050 moeten alle Ridderkerkse woningen en gebouwen duurzaam en dus aardgasvrij zijn. Wat vindt u belangrijk bij de overgang naar aardgasvrij wonen? Laat het de gemeente weten door in korte enquête in te vullen.

Uiterlijk in 2030 wil Ridderkerk al 49% minder CO2 uitstoten dan in 1990. Zo gaan we stap voor stap naar het einddoel: aardgasvrij in 2050. Uw ideeën over hoe we deze doelen kunnen halen, neemt de gemeente graag mee.

Cadeaubon

Daarom roept de gemeente Ridderkerk alle inwoners op de online enquête over aardgasvrij wonen in te vullen. Onder de deelnemers die de enquête helemaal hebben ingevuld, verloot de gemeente drie cadeaubonnen. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten.

In het najaar organiseert de gemeente drie bijeenkomsten om verder te praten over deze uitkomsten en aardgasvrij wonen.

Meer informatie over aardgasvrij wonen is hier te vinden.