Meedenken over de toekomst van het centrum

Een levendig Centrum van Ridderkerk, waar mensen graag wonen en naartoe komen. Hoe ziet u dat voor zich? Dat komt de gemeente graag te weten in de Maand van het Centrum. Zij nodigen u uit om in juni naar het ‘Centrumplekkie’ aan het Sint Jorisplein te komen, waar vroeger de Bruna zat.

Loop even langs als u toch aan het winkelen bent. Dit is uw kans om mee te denken over de toekomst van het centrum. In het Centrumplekkie kunt u laten weten wat uw wensen en ideeën zijn.

‘Centrumplekkie’

In juni organiseert de gemeente op deze plek allerlei activiteiten. Om een tipje van de sluier te lichten: leerlingen van het Farelcollege laten u het Centrum door de bril van een ander zien. Het blijft nog even een verrassing hoe ze dat gaan doen.

Maand van het Centrum

Volgende week kunt u het programma van de Maand van het Centrum vinden. Op het plekkie zelf komen posters te hangen waarop staat wat er wanneer te doen is.

Samen met u geeft de gemeente vorm aan een Centrum dat klaar is voor de toekomst. Eerder werd er al een digitale enquête gehouden, waren bijeenkomsten met bewoners en maatschappelijke organisaties.

Alle opbrengsten van de verschillende onderdelen van het programma worden meegenomen in de uitwerking van het ‘Ontwikkelperspectief Centrum Ridderkerk 2035’.

Meer info op de website en de facebookpagina van de gemeente Ridderkerk.

Bron: gemeente Ridderkerk