Muziektrein van Wooncompas trekt door Ridderkerk

De Corona-pandemie houdt ons allen al even bezig. Gelukkig zijn veel maatregelen inmiddels versoepeld, waardoor we iets meer kunnen en mogen. Toch blijft het ook een spannende tijd, waarin veel mensen, en vooral ouderen , de meeste tijd thuis doorbrengen.

Wooncompas vindt het een mooi gebaar om hun huurders te verrassen. Zij willen dit doen met een ‘muziektrein’ langs de complexen waarin de meeste ouderen wonen. De muziek werd gedraaid vanaf een aanhangwagen in de binnentuin of de parkeerplaats en de huurders konden meebeslissen welke nummers er gedraaid moesten worden.

Wooncompas ging vandaag 30 juni 2020 met de ‘muziektrein’ langs een aantal wooncomplexen in Ridderkerk Centrum, Drievliet, ’t Zand en Slikkerveer. Bewoners konden via een aanvraagformulier verzoeknummers indienen.

In de komende 2 weken trekt de muziektrein verder in Ridderkerk en het schema is als volgt:

Dinsdag 7 juli
Louise de Colignylaan om 11:00 uur