Netflex eerste bedrijfswatertappunt in Ridderkerk

Netflex stelt als eerste bedrijf in Ridderkerk haar waterkraan beschikbaar. Per 14 september is het pand van Netflex aan de Kastanjelaan 6 een tappunt van Publiek Water. Je kunt hier op werkdagen tijdens kantooruren je dopper of waterflesje gezellig en uiteraard kosteloos komen vullen. Hiermee is het de eerste onderneming in Ridderkerk die zich aansluit bij dit project. Publiek Water is een landelijk passieproject, zonder verdienmodel, om zwerfafval in Nederland te verminderen en onze hoge kwaliteit van kraanwater te promoten.

Netflex ziet IT als water uit de kraan: “Het werkt vanzelfsprekend, net als er drinkwater uit de kraan komt. Je IT-omgeving dient schoon, veilig en van hoge kwaliteit te zijn. En te blijven, zoals ons drinkwaternetwerk in Nederland. Daarbij hebben gebruikers zelf controle om zo’n netwerk te activeren. Bij drinkwater door het opendraaien van de kraan en bij Netflex door je PC, laptop of tablet aan te zetten.”

Waterflesje bijvullen

Jaarlijks worden er alleen in Nederland al miljoenen flesjes bronwater verkocht. De invoering op 1 juli jl. van statiegeld op deze plastic flesjes is al een stap in de goede richting om wegwerpplastic tegen te gaan. Publiek Water zorgt ervoor dat je ook niet meerdere flesjes hoeft mee te nemen. Ben je een rondje aan het wandelen, fietsen of hardlopen in Ridderkerk? Is je waterflesje (bijna) leeg en ben je in de buurt van Netflex, dan ben je hier dus van harte welkom om het bij te vullen.

Meer informatie op netflex.nl en publiekwater.nl/tappunten/netflex/