Nieuwe single Hoe Dan Ook van Javi Escalera

De Ridderkerkse zanger en songwriter Javi Escalera komt met een nieuwe single genaamd Hoe Dan Ook. Deze single gaat over een onechte liefdesrelatie tussen 2 mensen, die uiteindelijk eindigt in een breuk. Maar, 1 van beiden denkt nog heel vaak aan de ander.

Het lied is gecomponeerd, geschreven en geproduceerd door Javi zelf en wordt uitgebracht op 5 mei 2023, precies twee maanden na zijn vorige single Als De Liefde Niet Bestond, een cover geschreven door Toon Hermans op een compositie van Jacques Brel. Als De Liefde Niet Bestond is een ode aan de liefde, en gaat over de perfecte liefdesrelatie die mogelijk is tussen twee mensen. Grappig genoeg zegt Javi’s nieuwe single precies het tegenovergestelde, waardoor Javi, bekend om zijn liedjes over de liefde, ook de antiliefde op een geweldige manier weet over te brengen.

Javi Escalera is een veelbelovende artiest die zich heeft bewezen in de Spaanse muziekscene met liedjes als No Me Hables, Tu Y Yo, Enamorado Tan Locamente en Baila Morena Mia, en ook al verschillende Nederlandstalige singles heeft uitgebracht. Al vele decennia lang timmert hij aan de weg als zanger en songwriter, en daarnaast ook een veelgevraagd acteur en voice-over is. Met zijn unieke stem en vermogen om de diepste emoties in zijn muziek te vangen, heeft Javi een snelgroeiende fanbase veroverd.

“Met deze nieuwe single breng ik lichte frustratie en nostalgische herinneringen naar boven. Ik hoop dat dit lied mensen helpt om hun gevoelens te uiten en zich te realiseren dat het normaal is om af en toe aan een verloren liefde te denken, zelfs als het een onechte liefde was”, aldus Javi.

Hoe Dan Ook zal ongetwijfeld weer een hoogtepunt zijn in Javi’s carrière als muzikant. Hij heeft zijn emoties op de beste manier weten over te brengen en dat zal zeker ook terug te zien zijn in de bijpassende videoclip.

Voor meer informatie over Javi Escalera, kijk op javiescalera.com.