NLdoet bij Aafje Ridderkerk

NLdoet is de landelijke, grootste vrijwilligersactie van Nederland, waarbij de insteek is, dat we het vrijwilligerswerk in het zonnetje zetten. Je krijgt de gelegenheid je organisatie en het vrijwilligerswerk zichtbaar te maken. Aafje Ridderkerk doet natuurlijk mee. Beide locaties zijn elk jaar van de partij.

Dit jaar is er in Reyerheem, voor alle bewoners pannenkoeken gebakken en zijn alle plantenbakken weer gevuld met nieuwe planten voor op de balkons van de bewoners.

Bij Locatie Ronde Sant zijn vrijwilligers aan de slag gegaan met de binnentuin. “Fantastische dag met een heerlijk zonnetje, wat hebben we geboft. En fantastische vrijwilligers, dank jullie wel.”

Graag iets voor een ander betekenen? Aafje is op zoek naar vrijwilligers voor beide locaties in Ridderkerk, Reyerheem en het Ronde Sant. Denk aan: Wandelvrijwilliger, Maatjes vrijwilliger, Koffievrijwilliger, Catering vrijwilliger. Wilt U meer weten of zich aanmelden? Neem dan contact op met de participatie coördinator Vrijwilligerswerk: Marja Fernandes, 06-33610227 of Marja.fernandes@aafje.nl.