Onderzoek naar koopstromen van start

Begin september start in de provincie een onderzoek naar het koopgedrag in winkels. Ook een aantal inwoners van Ridderkerk wordt uitgenodigd om mee te doen.

De provincies Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland doen een grootschalig onderzoek naar koopgedrag in winkels. Ook gemeente Ridderkerk doet mee. Het onderzoek wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau I&O Research.

Begin september kunt u een schriftelijke uitnodiging in de brievenbus krijgen. Krijgt u die niet, maar wilt u wel meedoen? De vragenlijst is ook online in te vullen.

Gemeenten en provincies zetten zich samen met winkeliers in voor een compleet winkelaanbod en voor aantrekkelijke binnensteden en dorpscentra. Daarvoor is periodiek onderzoek naar koopgedrag van groot belang.

De vragenlijst online invullen kan vanaf 7 september via www.startvragenlijst.nl/koopgedrag. Meer informatie: kso2021.nl, info@kso2021.nl.