Overval Aldi supermarkt Ridderkerk

Rond 20.15 uur is op donderdagavond 7 januari 2021 de Aldi supermarkt overvallen aan de Olmenlaan in Ridderkerk-West. De twee mannelijke overvallers dreigden beiden met een vuurwapen en gingen er vandoor met een onbekend geldbedrag uit de kassa.

Verder zijn bij de overval geen mensen gewond geraakt, laat de politiewoordvoerder weten.

Info? 0900-8844 of anoniem 0800-7000.

Signalement

Dader 1: donker getint 1,85 m 40 jaar zwarte kleding zwarte pet., zwarte Nike air Max

Dader 2: Kaapverdiaans uiterlijk, getint, 27 jaar, snor, 1,75m, dun postuur,zwarte jas tot aan de knie, zwarte bontkraag., AH tas.

Daders zijn gevlucht richting Prunuslaan/ Reijerpark. Er wordt met meerdere politie-eenheden naar hen gezocht.

Let op: NIET zelf benaderen. Ga niet zelf over tot actie in verband met uw eigen veiligheid.

Er is ook een Burgernet bericht verspreid met het signalement.