Aldi supermarkt Ridderkerk opnieuw overvallen, Rotterdammer aangehouden

Update: De politie heeft een 24-jarige man uit Rotterdam aangehouden in deze zaak.

Op vrijdag 1 oktober 2021 is er rond 16.15 uur een overval gepleegd op de Aldi supermarkt aan de Olmenlaan in Ridderkerk West. De overvaller dreigde met een mes en is met onbekende geldbedrag er vandoor gegaan, vermoedelijk met een blauwe Peugeot. Er is niemand gewond geraakt.

De dader wordt door de politie omschreven als een donker getinte man van 1.90 m lang. Hij heeft een fors postuur en droeg tijdens de overval een muts, een zwarte jas met capuchon en zwarte broek.

Het is de tweede keer dit jaar dat dit Ridderkerkse filiaal is overvallen. Ook op 7 januari vond een dergelijk incident plaats.

De politie is nog op zoek, benader de man niet zelf. Indien u nog tips heeft neemt u dan contact op met 0900-8844.