Paashazen op bezoek in Ridderkerk

Ook in deze Coronatijd zijn de Paasdagen anders dan in andere normale jaren. Normaal een gelegenheid om met de familie buiten de deur te gaan eten, maar dat is nu helaas niet mogelijk.

De lokale horeca heeft hier goed op ingespeeld door brunch- en dinerboxen samen te stellen en deze ter beschikking te stellen als afhaalmaaltijden.

Hier wordt dan ook veel gebruikt van gemaakt en zo ook bij Van der Valk Hotel Ridderkerk. Lange rijen auto’s die de brunchboxen kwamen ophalen in het afgesproken tijdslot. De klanten werden bij de ingang van de parkeerplaats buiten opgewacht door twee paashazen die chocoladeitjes uitdeelden.

Thuis een korte voorbereidingstijd zodat snel van al het heerlijks geproefd kon worden en voor de lokale horeca een inkomstenbron zodat het mes aan twee kanten snijdt. Kortom support your locals kan ook nog tweede paasdag. Maak daar gebruik van !

Foto: Erik Jonkman