Presentproject met Paradijshoeve

Wat hebben 95 bewoners van Ridderkerk donderdag 18 maart 2021 gesmuld van de maaltijden gemaakt door Hofstede de Paradijshoeve.

Deze gratis maaltijd was voor bewoners die een extra steuntje in de rug konden gebruiken. De maaltijd bestond uit kip, rund of vleesvervanger met soep, salade en zelfgebakken koekjes. Het team heeft keihard gewerkt om de maaltijden op tijd klaar te maken. Vervolgens bezorgden veertien vrijwilligers via stichting Present Ridderkerk deze op 18 maart aan huis. Een mooi voorbeeld van een lichtpuntje zijn voor de ander.

Wilt u zich ook inzetten als vrijwilliger? Meld u aan via www.presentridderkerk.nl of mail naar info@presentridderkerk.nl. Wilt u eens wat proeven van de Paradijshoeve? U kunt iets lekkers of een maaltijd bestellen op www.paradijshoeve.nl.

Foto: Gemeente Ridderkerk