Proskuneo NL brengt nieuw lied  uit: ‘Yena mi awor’

‘Yena mi awor’ betekent ‘vul mij nu’ in het Nederlands. Dit lied is een mooie samenwerking van twee geweldige aanbidders, voorganger Chesron Richardson en Claricee Torres. Chesron Richardson is de voorganger van de kerkgemeente House Of Worship Hulanda gevestigd in Ridderkerk. Een aanbidder van God die de afgelopen jaren prachtige lofliederen heeft geschreven zoals ‘Mijn gebed’.

Claricee Torres maakt deel uit van het aanbiddingsteam van House Of Worship Curaçao, namelijk ‘Proskuneo’. Ook zij heeft de afgelopen jaren mooie liederen uitgebracht. Liederen die anderen bemoedigen en uiteraard de naam van God groot maken.

Het doel van het nieuwe lied ‘Yena mi awor’ is om mensen dicht tot God te laten naderen en om hen bewust te maken dat zij God nodig hebben in hun leven. Wij kunnen niet zonder God leven, wij hebben Hem elke dag nodig en zijn leeg van binnen zonder Hem. Hij heeft een mooi plan en toekomst voor eenieder en wil graag dat plan aan eenieder die in Hem gelooft openbaren.  Dit is de kern van het lied.

Het koor bestaat uit de zangers: Amirah Rijna, Chanté Richardson, Jeanine Richardson en Michelle Macedo Sebastiao. Het lied is gearrangeerd door Jeanine Richardson in samenwerking met Rowently Ilaria als de drummer en Samuel Duque Puchi als gitarist.

Wij vertrouwen erop dat eenieder die naar dit lied luistert de overtuiging zal hebben dat God meer dan genoeg is. Hij heeft voor iedereen een hoopvolle toekomst.

Deel dit lied met je familie, vrienden en kennissen zodat zij ook bemoedigd en gezegend worden. Abonneer op ons YouTube kanaal ‘House Of Worship Hulanda’ en luister naar alle liederen die wij uitbrengen. Je kunt ons ook op Instagram en Facebook volgen. Zo blijf je op de hoogte van alles wat Proskuneo NL dit jaar gaat doen. Het lied is ook te beluisteren op Apple music, Deezer, Soundcloud, Spotify en op het YouTube kanaal van House Of Worship Hulanda.