Rabobank Ridderkerk definitief gesloten

Steeds meer klanten regelen hun bankzaken via internet of de Rabo App, eenvoudig en snel, wanneer het hen uitkomt. Daarnaast maken de geldautomaten van alle banken plaats voor de (gele) automaten van Geldmaat. Hierdoor zijn er binnenkort geen automaten meer binnen in de Rabobank kantoren aanwezig.

Dit alles leidt ertoe dat steeds minder mensen een bankkantoor bezoeken. Daarom is besloten om het kantoor in Ridderkerk niet meer te heropenen. De klanten zijn inmiddels geïnformeerd via email.

In 2020 is het oude pand verkocht en was de bank verhuist naar het Koningsplein in het pand waarin wooncoöperatie Wooncompas is gevestigd.

Meer informatie op website Rabobank.

Zaterdag 24 april 2021 is Paul Mallee, directeur Rabobank IJsselmonde-Drechtsteden, te gast in het radioprogramma Prettig weekend om het besluit toe te lichten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Luister dan elke zaterdag naar Prettig Weekend van 10:00 tot 12:00 uur of luister naar de herhaling op de maandagavond van 19.00 tot 21.00 uur via RTV Ridderkerk. Terugluisteren is ook mogelijk via ‘Uitzending gemist’ in de app of op de site.