Restaurant Mee-Ling biedt gasten gelegenheid om mee te investeren in nieuwe vestiging

Al eerder hebben wij onze lezers geïnformeerd over de komst van een nieuwe vestiging op het Koningsplein van Mee-Ling. De tweede vestiging van het Chinees Orientaals Specialiteiten Restaurant zal volledig in het teken staan van Fusion Asian Tapas. Gasten krijgen de mogelijkheid om tegen een vast tarief onbeperkt en zonder tijdslimiet te genieten van de culinaire gerechten. De locatie aan het Koningsplein zal een volledige metamorfose ondergaan.

Voor een deel van de investeringen zetten de ondernemers crowdfunding in. De crowdfunding campagne wordt in samenwerking met Horeca Crowdfunding Nederland geïntroduceerd. In totaal gaat het om een bedrag van € 250.000 euro. Inwoners van Ridderkerk kunnen uiteraard mee investeren. Dit kan al vanaf slechts 250 euro. Elke investeerder krijgt 7,5% rente geboden op de inleg. Deze wordt maandelijks in 48 termijnen terugbetaald, waarbij het platform alles regelt. ‘Wij zien steeds vaker dat ondernemers crowdfunding inzetten, vooral om betrokkenheid te creëren in het lokale marktgebied’ aldus Mark Tamsma, managing partner.  De eigenaren van Mee-Ling werden door hun aannemer op crowdfunding geattendeerd.

“Nadat er een uitgebreid persoonlijk gesprek met Horeca Crowdfunding Nederland had plaatsgevonden en wij onze plannen in detail hadden aangeleverd bleek dat onze aanvraag werd gehonoreerd”, aldus de ondernemer (s).

Een artist impression van het nieuwe restaurant

Het platform is het grootste crowdfunding platform in de horecasector en heeft al vele bekende ketens gefinancierd. De crowdfunding campagne gaat maandag 31 mei om exact 12.00 uur live. Vanaf dat moment kunnen geïnteresseerden naar wens investeren (na registratie). De ervaring leert dat projecten op het platform meestal binnen maximaal enkele uren zijn gefinancierd. Dit komt omdat er inmiddels ruim 6.000 actieve investeerders zijn, die affiniteit hebben met de horeca.

Alleen voor de lezers is er een mogelijkheid om alvast te kunnen investeren voordat het project voor de investeerders van Horeca Crowdfunding Nederland wordt opengesteld. De exclusieve link naar het project: Mee-Ling Ridderkerk