Ridderkerk is weer een miljonair rijker

De hoofdprijs van de Nederlandse Staatsloterij van €1.000.000,- belastingvrij viel 10 april op een heel lot gekocht in de winkel Primera Sandy in winkelcentrum de Ridderhof in Ridderkerk.

Het gaat om een bedrag van één miljoen euro belastingvrij. De eigenaar van het lot heeft zich nog niet gemeld.

Het is de eerste keer dat zo hoog bedrag wordt gewonnen met een lot dat gekocht is bij deze winkel. Tot op heden was het hoogste bedrag wat ooit gewonnen is met een Lotto lot gekocht in deze winkel €568.000.

Het feestje bij de winkel in de Ridderhof staat gepland voor vrijdag 26 april a.s.. Dan komen medewerkers van de Staatsloterij naar de Primera om klanten en personeel te trakteren op koffie met gebak.