Ridderkerk Langer Gezond: De gids voor een gezonde leefstijl

Het magazine van Ridderkerk Langer Gezond is een uitgave van Facet Ridderkerk en vertelt je alles over een gezonde leefstijl. Hoe kun je die bereiken en vooral, hoe hou je een gezonde leefstijl vast.

Het magazine is een krachtige bron van inspiratie en informatie op het gebied van een gezonde leefstijl. We leven in Nederland steeds langer, maar helaas niet altijd gezonder.

Het is daarom belangrijk goed voor onszelf te zorgen, zodat we zo lang mogelijk kunnen genieten van het leven. Ridderkerk Langer Gezond biedt hierbij de helpende hand.

In het magazine vind je interessante artikelen over gezonde voeding, beweging, een goede nachtrust, maar bijvoorbeeld ook over het ouder worden en waar je dan allemaal mee te maken krijgt. Er zijn gevarieerde interviews met diverse mensen uit Ridderkerk. Bijvoorbeeld over gezonde producten waar je heerlijke maaltijden mee kunt bereiden. Of wat dacht je van zwemmen in koud natuurwater? Maar ook aan je veiligheid is gedacht, want weet je wat je moet doen als blijkt dat je te maken hebt gehad met oplichting? Ricky Molly, wijkagent Bolnes, vertelt je er alles over.

Bovendien bevat dit nummer allerlei tips en weetjes over een gezonde nachtrust en diverse tips om in beweging te zijn; aan jou de keuze om dat individueel of in groepsverband te doen.

Het magazine is te vinden in allerlei openbare ruimten in Ridderkerk, zoals gemeentehuis en bibliotheek, diverse wijkcentra en natuurlijk bij Facet Ridderkerk zelf. Je bent van harte welkom aan de Schoutstraat 5 om een gratis exemplaar op te halen.

Neem ook even een kijkje op de website: www.ridderkerklangergezond.nl en lees daar het eerste exemplaar. Je zult veel plezier beleven aan het mooi vormgegeven magazine.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Facet Ridderkerk en vraag naar de leefstijlcoach Cathy van Es; telefoon: 0180 – 432350.