Ridderkerker Mylan Lotte in De Alleskunner op SBS6

De 21-jarige Ridderkerker Mylan Lotte doet mee aan de tweede serie van het televisie-programma De Alleskunner bij SBS6.

Afgelopen vrijdagavond ging de nieuwe tweede serie van De Alleskunner van start bij SBS6. In dit programma strijden 100 Nederlanders tegen elkaar in de meest uiteenlopende spellen, waarna uiteindelijk 1 winnaar, de beste, overblijft. De Alleskunner is een afvalrace waarbij de deelnemers allerlei verschillende opdrachten uit moeten voeren. Elke aflevering kent zo’n tien opdrachten, waarna 1 van de kandidaten afvalt. De winnaar maakt kans op een jaar gratis leven.

Het nieuwe seizoen van De Alleskunner is vanaf vrijdag 1 januari wekelijks om 20.30 uur te zien op SBS6. Wilt u een aflevering terugkijken, dat kan via de website van SBS6.