Ridderkerkse kunstenaars exposeren tijdens het Eurovisiesongfestival

Op 16 april 2021 is de expositie rondom het Eurovisiesongfestival feestelijk geopend in het Marriott Hotel in Rotterdam.  Het Marriott Hotel is één van de hotels waar de artiesten en technici uit Europa verblijven in deze periode. Er is een expositie in de lobby van het hotel waar 10 kunstenaars aan deelnemen, alle werken hebben als thema ‘muziek”.  Twee van de exposanten zijn de Ridderkerkse kunstenaars Karin Touw en Ingrid Zelessen. Karin exposeert met haar nieuwe twee luik ‘Balance’ en Ingrid met haar laatste werk ‘when lights are low’. De expositie loopt nog tot 21 mei a.s.

Beide kunstenaars zijn aangesloten bij de Stichting Kunstroute Ridderkerk. De Kunstroute wordt dit jaar gehouden op 29 en 30 mei a.s. Alle informatie over de kunstwerken van Karin en Ingrid zijn te vinden op hun websites karintouw.nl en  ingridstenen.nl.