SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor Ridderkerk

SecureMe2, ontwikkelaar en leverancier van het beveiligingsplatform SAM Cyber Alarm, verhuist van het Brabantse Rijen naar een nieuw kantoor in Ridderkerk.

De verhuizing is allereerst ingegeven door de toenemende vraag van mkb-organisaties en enterprises naar een oplossing om het netwerkverkeer te monitoren en direct een alarm te geven zodra een mogelijke cyberdreiging is gedetecteerd. Daarnaast zijn ook het betere ondernemersklimaat voor technologiebedrijven in Zuid-Holland en de mogelijkheden om het kantoor optimaal te beveiligen, overwegingen geweest.

Het afgelopen jaar heeft SecureMe2 zich met veel succes gericht op de enterprise-markt en heeft het bedrijf een sterke groei doorgemaakt, mede door de sterke toename van digitalisering de afgelopen periode.

Het nieuwe adres is:

SecureMe2 BV
Gieterijstraat 40
2984 AB Ridderkerk

Over SecureMe2

SecureMe2 levert het toegankelijke, innovatieve en betaalbare beveiligingsplatform SAM Cyber Alarm, dat netwerkverkeer scant en analyseert om direct afwijkende en potentieel gevaarlijke issues te detecteren en te rapporteren. SAM Cyber Alarm is leverbaar in verschillende versies, waarmee elke organisatie, van zzp’er tot en met enterprise, securitymaatregelen kan nemen.