Sinterklaas komt langs in Ridderkerk centrum

De Sint zal samen met zijn Pieten op zaterdag 23 november weer een bezoek brengen aan het Winkelhart Ridderkerk. De muziekvereniging Harmonie uit Slikkerveer zal ook dit jaar weer de Sint muzikaal door Ridderkerk begeleiden richting Koningsplein. Voordat de Sint daar aankomt zal er een leuke interactive show plaatsvinden die om 13.30 uur begint.

De One Two Trio Sinterklaasshow zorgt voor een feestje waarbij je kunt meezingen met bekende nummers als ‘Sjoe Sjoe Wa’ en ‘de Hokie Pokie’.. Maar ook liedjes als ‘Ik heb een snotje in mijn neus’ en ‘Ik lust alleen maar friet’ zijn zo herkenbaar voor het jonge publiek dat ze deze direct mee kunnen zingen. uiteraard ontbreken ook de bekende sinterklaasliedjes niet. Het trio bestaat uit Meneertje Blauw die zo trots is als een pauw, meneertje Rood is de sportieve malloot en meneertje Geel is zo sloom als een kameel!

Tussen de nummers door doen er zich allerlei dolkomische, cabareteske situaties voor, die ook bij de ouders flink op de lachspieren werken. Niet voor niets wordt de One Two Trio kindershow omarmd door kinder t.v programma’s als ‘De BZT Show’ of ‘De Schatkist’ van Telekids en ook zijn zij al meerdere jaren de ”huisband” van Sinterklaas tijdens het jaarlijkse ‘RTL grote club van Sinterklaasfeest’! One Two Trio Kindershow heeft tijdens de Sinterklaas een speciaal aangepaste doldwaze thema show die ieder jaar voor heel veel blijde gezichtjes zorgt!

Aansluitend zal Sint een bezoek brengen aan het winkelcentrum en is er voldoende tijd om handjes te schudden. Net als verleden jaar zullen er schoenletters worden uitgedeeld door de Pieten.

Om ongeveer 15:30 uur zal Sint zijn rondgang door het centrum beëindigen.