Steekincident speeltuin Ridderkerk ’t Zand

Dinsdagavond 6 september 2022 omstreeks 22.15 uur heeft In een speeltuin aan de Noordmansstraat in Ridderkerk ’t Zand kerk een steekincident plaatsgevonden. Een 22-jarige man uit Ridderkerk is gestoken na een ruzie. Het slachtoffer kon zelf de hulpdiensten alarmeren.

De traumahelikopter is ook ter assistentie opgeroepen. Het slachtoffer is behandeld ter hoogte van Erasmuslaan en was aanspreekbaar en vervoerd naar het ziekenhuis.

De toedracht is nog onbekend. Mogelijk deed de verdachte van het steekincident een poging om het slachtoffer te beroven en is dit uitgemond in het steekincident.

De politie is nog op zoek naar de verdachte, maar kon helaas de verdachte nog niet aanhouden. Info? Of heeft u camerabeelden die kunnen helpen in het onderzoek? Neem dan contact met de politie op via 0900-8844, anoniem 0800-7000

Update 23.00 uur

Signalement verdachte steekincident: man met donkere huidskleur en masker op.

Dit bericht wordt later aangevuld.